Om Greatwater.dk
Vi sælger kvalitetsprodukter fra small batch producenter. Kun det bedste godt nok til “Great Water”.
Mange mikroproducenter er fagfolk, som brænder for at producere. De elsker at lave gode produkter – og de produkter mange gange bliver hyldet af fagfolk. Producenterne bruger mindre tid på er at sikre, at produkterne bliver solgt. Det er her Greatwater.dk gerne vil gøre en forskel. Greatwater.dk sørger med andre ord at sikre, at disse super gode produkter bliver tilgængelig for livsnydere af det ”gode vand” i primært et online univers. Dog skal vi ikke snydes for smagninger – for køberne skal jo kende de gode projekter, som vores producenter fremstiller.
Det er ambitionen, at greatwater.dk bliver det marked, som alle søger til. Folk kan måske ikke finde producenten ved egen hjælp, men så kommer man til greatwater.dk for at søge inspiration blandt de danske small batch producenter.
Det sker, at producenterne ikke kan følge efterspørgslen. Greatwater.dk tilstræber, at kunderne får besked om, hvornår varerne igen kan købes. Så sikrer vi, at der kan blive solgt ’godt vand’, selv i tider med tørke.
Hvis du gerne vil høre mere om Greatwater.dk, så kontakt os på info@greatwater.dk.
Kontrolrapport kan ses her.
Kontaktoplysninger kan se her.
Initiativtageren bag Greatwater.dk
Initiativtageren bag Greatwater.dk er Martin J. Ernst, som er mangeårig ekspert inden for udarbejdelse af business cases og gevinstrealisering. I den forbindelse har Martin rådgivet mange virksomhederne om forretningsmodeller, value proposition, go-to-marked strategier etc. En rådgivningsopgave ledte til starte Greatwater.dk.
Martin bidrager med en række foredrag, artikler og web-casts. Desuden har han været medlem af redaktionen af ERP-håndbogen, som udgives af Børsens Ledelseshåndbøger. Martin er tidligere ekstern lektor på ITU, hvor han var kursusansvarlig for kurset “Business Cases”.
Martin er initiativtager til den årlige undersøgelse af danskernes brug af business case og gevinstrealisering, som har været gennemført siden 2012.
Februar 2015 udkom hans første bog om business casen og gevinstrealisering “Mastering the Business Case”. Oktober 2017 udkom hans anden bog om samme emne på dansk “Business casen 361° – hele vejen rundt om gevinstrealisering“.
Start 2018 blev Martin fast blogger på Version2.dk.